Zoom Marques. Influencers. El nou màrqueting audiovisual.

El 2018 està previst que les marques inverteixin més de 2.500 milions d’euros només en influencers a Instagram. Unes quantitats que reflecteixen la gran aposta que les principals marques estan fent a les xarxes socials i als nous entorns digitals.

Amb l’objectiu d’analitzar aquest fenomen, el Clúster Audiovisual ha organitzat, juntament, l’agència Zoopa, Foment del Trebal Nacionall i DirCom hem organitzat la cinquena del Zoom Marques, enguany dedicada al màrqueting d’influencers.

Durant la sessió, prop de dos-cents assistents, entre agències, marques i productores, han tingut l’oportunitat de conversar amb una selecció dels influencers i celebrities amb més impacte i més experiència en màrqueting d’influencers. Han participat Santi Millán, Lucas Lorén, Ona Carbonell, Daniel Illescas i Roc Massaguer.

Daniel Pérez Barriga, Brand Communication Director de Desigual i Carlos Ortet, CEO de Zoopa, tots dos experts en màrqueting d’influencers han fet una presentació prèvia a la ronda de preguntes i respostes, on s’ha analitzat el potencial dels influencers davant la comunicació i valorització de les marques, així com les últimes tendències i les noves estratègies.

La sessió ha estat reproduida per streaming multicàmera en deu canals de difusió web i xarxes socials, gràcies a la tecnologia dels socis de Watchity.
Streaming complet de la sessió: https://www.youtube.com/watch?v=TVoF5aGoixY

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari