10a EDICIÓ: INTEL.LIGÈNCIA ARTIFICIAL PER A LA COMUNICACIÓ DE MARQUES

9 maig – 10 h

Foment del Treball (Via Laietana, 32)

MODERA:

Bibiana Ballbè

Periodista i CEO de TheCreative

Bibiana Ballbè ha viscut i treballat a Boston, Nova York, San Francisco, Barcelona, Köln, Berlin i Bonn. Periodista, directora creativa, presentadora de televisió i fundadora i CEO de TheCreative: una agència creativa i una productora audiovisual des de la que treballa amb clients com Cacaolat, Fundació LaCaixa, Juve y Camps, Cushman Wakefield,  Kimpton o Estrella Damm. També lidera TheCreativeNet, una plataforma digital que conecta a més de 50 milions de persones i des de fa 7 edicions, impulsa també TheCreativeFest un festival de creativitat que ja ha reunit a més de 50.000 persones en les seves 7 primeres edicions.

INTRODUCCIÓ AMB:

TAULA RODONA AMB:

David Lahoz

Product Strategist de TAPPX

Professional del màrqueting digital des del 1996. Ha desenvolupat la seva carrera professional en agències de publicitat (Intercom, Orbital BBDO, Isobar i Jazz Alternative Thinking), desenvolupament de productes digitals (ITNET Group), ventes de mitjans digitals (24/7 Media Europe) i agències de mitjans (OMD, Zenith Optimedia i Carat). Actualment desenvolupa l’estratègia de producte per a agències i anunciants a TAPPX i és el responsable de Data i noves oportunitats de negoci a El Nacional.cat.

Albert Giménez

Business Development Manager de Wildbytes

Compta amb més de 15 anys d’experiència en l’àmbit de l’estratègia comercial centrada en empreses B2B i B2B2C d’abast internacional. El 2017 es va unir a Wildbytes, agència d’innovació experiencial a través de l’ús de noves tecnologies, on lidera l’àrea d’estratègia de negoci i partnerships. Al llarg de la seva trajectòria, ha posat especial èmfasi en la comprensió de les tecnologies d’avantguarda i el seu impacte en la creació de noves vies de comunicació entre marques i consumidors. 

Josep M. Ganyet

CEO de Mortensen i professor de Comunicació Audiovisual de la UPF

Enginyer informàtic per la UAB especialitzat en Imatge Digital i Intel·ligència Artificial. Ha treballat en l’àmbit de la interacció humana amb ordinadors en empreses com IBM, Deutsche Bank i Gotomedia. Actualment dirigeix l’empresa de comunicació digital Mortensen.cat. Professor de Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra i de Creació Digital de la Universitat de Lleida. Col.labora amb TV3, escriu a La Vanguardia, Via Empresa i Cavall Fort i Sàpiens sobre tecnologia, economia i estil de vida digital.

Ramon Arteman

Director de Metropolitana

Format com a tècnic a VFX a l’escola de mitjans audiovisuals de Barcelona, va començar a treballar al sector de la postproducció audiovisual el 1982. Des del 1985 es dedica a la postproducció publicitària i és el 1995 que funda Metropolitana. Des d’aquell moment compatibilitza feines de supervisió de VFX i de producció-direcció. El 2019 obre Metropolitana Madrid. Amb gairebé 30 anys de trajectòria, Metropolitana és membre de l’AEPP (Associació d’Empreses de Postproducció) i del Clúster Audiovisual de Catalunya.