• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • LinkedIn
  • REP LA NEWSLETTER
  • FES-TE SOCI
  • CONTACTE
  • Català Català Català ca
  • Español Español Spanish es
  • English English English en
Clúster Audiovisual
  • INICI
  • CLÚSTER
  • ÀMBITS DE TREBALL
  • PROJECTES
    • ZOOM MARQUES
    • PACTE DEL TALENT
    • OBSERVATORI SWITCH
    • FIRA ISE
    • SETMANA DEL TALENT
    • TALENT OBERT
    • INPUT 2022
  • SOCIS
  • PLAY
  • ACTUALITAT
    • AGENDA
    • NOTÍCIES
  • Català
    • Spanish
    • English
  • Cercar
  • Menu Menu

Zoom Marques 2020 – Brands&Covid: Estratègies de l’Audiovisual, la Comunicació i el Màrqueting post-Covid

15 de maig de 2020

Zoom Marques és la trobada anual sobre comunicació de marques impulsada pel Clúster Audiovisual de Catalunya amb la col·laboració de Foment del Treball, Dircom Catalunya i Club Marketing Barcelona, dirigida principalment a professionals de la publicitat, directors de comunicació, responsables de comunicació corporativa, màrqueting i agents destacats del sector audiovisual de Catalunya.

El seu objectiu és reflexionar i analitzar innovacions i tendències disruptives en el panorama audiovisual, comunicatiu i publicitari.

Els darrers mesos hem observat una acceleració exponencial de la digitalització i de l’aplicació d’Intel·ligència Artificial i del Big Data, així com de la importància de personalitzar al màxim per oferir continguts adaptats a les necessitats de cada tipus de consumidor. En paral·lel, s’ha donat un increment dels continguts socials i d’oci basats, principalment, en les plataformes.

En temps de confinament s’han produït canvis destacables en el consum audiovisual: s’ha registrat un increment del 112% en el seguiment de televisió i ràdio, del 45% en la lectura de mitjans digitals i del 55% en el seguiment de xarxes socials. Paral·lelament s’està posant de relleu la necessitat d’adoptar valors com el consum sostenible, mentre les marques mostren el seu compromís social.

Davant aquesta nova normalitat ens preguntem si també estem davant d’un nou paradigma de la comunicació, quines seran les necessitats en els entorns laborals de teletreball, com s’han modificat els hàbits, l’oci i les necessitats dels consumidors i què n’esperen de les marques, les quals s’han de mostrar adaptables i resilients.

Brands&Covid és el títol de la setena edició del Zoom Marques recull tots aquests interrogants per debatre les estratègies de comunicació que s’han originat en temps de coronavirus en una taula rodona online que podreu seguir a distància el proper 27 de maig a les 10h.

Per participar com a públic heu de registrar-vos aquí.

Abans de la sessió rebreu un correu electrònic amb les instruccions per accedir a l’event online.

PARTICIPEN:

Jordi Urbea, Senior Vice President d’Ogilvy Spain i CEO d’Ogilvy Barcelona.
És un dels professionals pioners a Internet del nostre país, expert en la transformació digital de companyies, negocis i marques. Ha treballat amb les marques més importants des d’Ogilvy, agència multinacional del màrqueting, la comunicació i la publicitat amb 131 oficines a tot el món i més de 20.000 empleats. Ha estat el responsable de la transformació digital de la companyia a Barcelona i impulsor d’Ogilvy Upcelerator, la primera acceleradora de start-ups de la firma al món. Coordina el màster en Màrqueting Directe i Digital de la UPF, és conferenciant i autor de diversos llibres.

Cristina Vall-Llosada, Responsable de Comunicació Corporativa de SEAT
Llicenciada en Comunicació i Relacions Públiques, es va incorporar a SEAT l’any 2010. Ha liderat la major ofensiva de comunicació corporativa de la història de la firma automobilística, contribuint a incrementar el seu posicionament com una companyia reconeguda internacionalment. Anteriorment va ser directora de la delegació de Barcelona i membre del Comitè de Direcció de Porter Novelli (actualment Omnicom PR Group) i professora de gestió de comunicació de crisi de la Universitat de Girona.

Pol Vilà, Director de Màrqueting Digital de Filmin
A més de liderar l’estratègia digital de la plataforma de cinema online Filmin, és Social Media Strategist d’Storytel Espanya i consultor de comunicació i màrqueting digital. Anteriorment va treballar com a Director de Social Media a Equipo Singular, liderant el treball amb marques com Cinco Jotas, Logitech, Moët & Chandon, Rabat, Le coq sportif, Bodegas Torres, entre d’altres.

MODERA:

Xantal Llavina, Periodista i Directora i presentadora del programa Revolució 4.0
Llicenciada en Periodisme i diplomada en Ciències Empresarials, actualment dirigeix i presenta la quarta temporada del programa Revolució 4.0 a Catalunya Ràdio així com la versió televisiva a TV3. Ha treballat en nombrosos mitjans com TVE, ElPuntAvuiTV, Barça TV, RAC1 o El Periódico de Catalunya, entre d’altres. Ha estat guardonada amb sis reconeixements per la seva tasca periodística, entre ells el Premi Dona TIC Divulgadora 2018 per la Generalitat de Catalunya. És autora del llibre Facebook: Millori les seves relacions coneixent la xarxa social que connecta el món, publicada per Profit Editorial.

04. FB-LK-TW_Linkedin_72dpi_520x320-4
unnamed

Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Compartir a LinkedIn
  • Compartir per correu
https://www.clusteraudiovisual.cat/wp-content/uploads/2022/01/Zoom-Marques_2020.jpg 1710 2560 admin https://www.clusteraudiovisual.cat/wp-content/uploads/2023/01/LogoclusterAudiovisual-10anys.png admin2020-05-15 09:35:202022-09-20 15:39:35Zoom Marques 2020 – Brands&Covid: Estratègies de l’Audiovisual, la Comunicació i el Màrqueting post-Covid
0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Entrades recents

  • Aquest setembre arriba una nova immersió estratègica
  • El 5 de juliol t’esperem a la festa dels 10 anys del Clúster
  • Convocatòria oberta per al Pacte del Talent 2023, la primera experiència professional per a joves d’audiovisual
  • Tanca la 10a edició del Zoom Marques sobre la IA aplicada a la comunicació de marques
  • El Clúster Audiovisual presenta les tendències del sector a l’Informe Switch: L’audiovisual augmentat

Subscriu-te al butlletí

EL CLÚSTER AUDIOVISUAL REP EL SUPORT DE:
EL CLÚSTER AUDIOVISUAL FORMA PART DE:

Via Laietana 32-34 4ª planta . Barcelona 08003. Telf: 616663567

     

Bases legals  |   Política de privacitat

© 2020 Clúster Audiovisual de Catalunya

Web desenvolupat per La Saladeta

Els clústers catalans s’uneixen per donar suport a les empreses contra els...La nova realitat dels festivals amb l’aparició de la Covid-19
Scroll to top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

AcceptoNo acceptoMés informació

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Other cookies

The following cookies are also needed - You can choose if you want to allow them:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Política de privacidad
Accept settingsHide notification onlyMés informació
Open Message Bar