La Setmana del Talent Audiovisual referma el creixement dels Pitching

La Setmana del Talent Audiovisual tanca la seva primera edició amb una gran acollida per part del sector audiovisual. Ha nascut aquest any com a resposta a les demandes del mateix sector i al creixement del Pitching després de dues edicions.

Com a novetat, s’ha incorporat el Mercat de Nous Professionals, espai concebut perquè una selecció de candidats s’entrevistin amb empreses de l’audiovisual que busquen professionals. Altres activitats paral·leles han estat tallers, conferències, taules rodones, estudi de cas i sessions de networking.

Les xifres demostren la confiança que la indústria i les universitats han dipositat en aquesta iniciativa del Clúster en un any on s’ha apostat per potenciar aspectes complementaris a les sessionsd de pitching. Hi han participat 20 centres universitaris, ha comptat amb més de 1.000 assistents i més de 130 reunions one-to-one. Pel que fa als pitchings, n’han participat 80 empreses i entatts del sector audiovisual i 43 nous professionals presentant 24 projectes audiovisual en quatre categories: ficció, no ficció, noves finestres i formats de TV. Les empreses participants han destacat la millora en la qualitat dels projectes respecte als anys anteriors. També, cal esmentar el fet que un 67% dels projectes han estat presentats per dones.

La trobada, única a tot Europa, ha tingut lloc del 28 a l’1 de desembre al CCCB. A més de la major part de centres universitaris catalans que imparteixen audiovisual, enguany també hi han participat les universitats de Copenhagen, la Complutense de Madrid, del País Basc, A Coruña i València.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari