• Facebook
  • X
  • Instagram
  • Youtube
  • LinkedIn
  • REP LA NEWSLETTER
  • FES-TE SOCI
  • CONTACTE
  • ÀREA DIGITAL SOCIS
  • Català Català Català ca
  • Español Español Spanish es
  • English English English en
Clúster Audiovisual
  • INICI
  • CLÚSTER
  • LÍNIES ESTRATÈGIQUES
  • PROJECTES
    • PANTALLA EN VIU
    • ZOOM MARQUES
    • OBSERVATORI SWITCH
    • FIRA ISE
    • SETMANA DEL TALENT
    • INPUT 2022
    • TALENT OBERT
  • SOCIS
  • PLAY
  • ACTUALITAT
    • AGENDA
    • NOTÍCIES
  • Català
    • Spanish
    • English
  • Cercar
  • Menu Menu
Zoom Marques és la trobada anual sobre comunicació de marques impulsada pel Clúster Audiovisual de Catalunya amb la col.laboració de Foment del Treball i Dircom Catalunya, dirigida principalment a professionals de la publicitat, directors de comunicació, responsables de comunicació corporativa, màrqueting i agents destacats del sector audiovisual. El seu objectiu és reflexionar i analitzar innovacions i tendències disruptives en el panorama audiovisual, comunicatiu i publicitari.

EDICIÓ 2025: COM COMUNIQUEN LES MARQUES DE MODA? REPTES I TENDÈNCIES

09/04/2025

En l’edició de 2025 vam parlar de com comuniquen les marques de moda amb una introducció en format de ponència inicial i una taula rodona. Amb la col.laboració de Foment del Treball, Dircom Catalunya i Modacc Cluster. Amb el suport d’ACCIÓ.
RECUPERA EL PROGRAMA

FES UN COP D’ULL AL RESUM DE LA 12a EDICIÓ

Amb la col.laboració de:

EDICIONS ANTERIORS

2024 Com comuniquen les marques d’alimentació? Reptes i tendències

En aquesta edició vam posar l’accent en els reptes d’aquest sector alimentari davant d’una sensibilitat creixent dels consumidors que busquen un producte cada vegada més personalitzat.

Amb la ponència inicial “Top 10 tendències 2024 d’alimentació i beguda” a càrrec de Marta Delgado del Río, Account Manager a Innova Market Insights.

Amb una taula rodona formada per Javier Coromina, Director de comunicació d’Idilia Foods (ColaCao, Nocilla); Sophie Pagnon, Chief Communication, Marketing & Impact Officer de Veritas; Àngela Folguerola Llorca, Responsable de comunicació, xarxes socials, relacions públiques i comunicació interna d’Ametller Origen; i Lalo Agustina, Director de comunicació de La Menorquina. Moderada per Bibiana Ballbè, periodista i CEO de TheCreative.

2023 Zoom marques - Edicionsanteriors
2023 Intel.ligència artificial per a la comunicació de marques

Darrerament, la intel·ligència artificial s’ha popularitzat i ha assolit un nivell de sofisticació impensable fa uns anys. Els seus usos i aplicacions representen una oportunitat d’or per a la comunicació de les marques, que lluiten per fer-se un lloc en un escenari digital saturat d’informació. Des de la generació de continguts mitjançant tècniques com el deepfake a l’edició de so i veu, passant per l’anàlisi de sentiments o la personalització de les campanyes, la IA ofereix eines valuoses que permeten millorar la creativitat, optimitzar els processos de treball i maximitzar l’impacte de la marca. En aquest Zoom Marques vam conèixer les darreres tendències i solucions d’IA per aquest sector i vam debatre, entre d’altres, sobre les implicacions ètiques d’aquesta automatització accelerada.

Introducció a càrrec de David Lahoz i taula rodona amb Albert Giménez, Josep M. Ganyet i Ramon Arteman. Conduït per Bibiana Ballbè.

Zoom Marques 2022
2022 Events & Brands

Cada cop són més que marques que opten pels esdeveniments com a eina per promocionar-se i transmetre els valors amb els que s’identifiquen i a través dels quals volen ser reconegudes. Les conferències, esdeveniments i les trobades, doncs, es converteixen en una eina molt  potent que permet al públic establir un vincle emocional amb la marca i amb la comunitat  que s’articula al seu voltant i de la qual formen part. Si bé el desenvolupament d’una bona experiència de marca és imprescindible per al seu  èxit, aquest no és l’únic factor a tenir en compte. El contingut sovint s’entrellaça amb la  tècnica a través d’empreses que fan un disseny integral de solucions audiovisuals  innovadores per tal de dur a terme els esdeveniments més sonats. Amb Mike Blackman, Carlos Henao, Joel Mestre. Conduït per Pipo Serrano.

Zoom marques - Edicions Anteriors 2021
2021 Branded Content amb Propòsit

En un moment de transformació profunda ens hem vist forçats a reavaluar i reflexionar sobre el que significa ésser humà i la nostra manera de viure, relacionar-nos i consumir. Les marques que millor s’estan adaptant a aquest canvi de paradigma són aquelles que tenen clara la seva raó de ser, que guien les seves decisions en el seu propòsit.

El Branded Content, per la seva banda, és un actiu de comunicació produït per una marca amb la finalitat de transmetre els seus valors i connectar amb una audiència que li dedica el seu temps en trobar-la rellevant. Analizem diverses formes en què s’erigeix com el canalitzador del propòsit de les marques. Amb Ana Palencia, Carlos Sanchez-Llibre i Marc Ros. Conduït per Leticia Iglesias.

Zoom Marques 2020
2020 Brands & Covid

En temps de confinament s’han produït canvis destacables en el consum audiovisual, alhora que hem observat una acceleració en l’aplicació de tecnologies per a la personalització dels continguts. En paral·lel, s’està posant de relleu la necessitat d’adoptar valors com el consum sostenible, mentre les marques mostren el seu compromís social.

Davant aquesta nova normalitat ens preguntem si també estem davant d’un nou paradigma de la comunicació, quines seran les necessitats en els entorns laborals de teletreball, com s’han modificat els hàbits, l’oci i les necessitats dels consumidors i què n’esperen de les marques, les quals s’han de mostrar adaptables i resilients. Amb Jordi Urbea, Cristina Vall-Llosada i Pol Vilà. Conduït per Xantal Llavina.

Zoom Marques 2019
2019 ConsumiLOLs: com connectar amb les noves audiències

Ni controlables ni predictibles: efímers i impulsius. Millennials i generació Z viuen de mica en mica més aliens a les estructures sòlides que coneixem. Qui són? Com són? Com actuen? La manera en què entenen el món marca com es relacionen amb els béns de consum. Per a les marques i agències el repte rau en comprendre’ls i crear continguts amb què empatitzin. N’hi ha prou en traduir els missatges al seu llenguatge per impactar-los? Quins canals tenim per arribar-hi i de quina manera és més efectiu fer-ho? Amb Adrià Farrero, Jordi Rosàs, Noemí Cuní i Laia Mas.

Zoom marques influencers
2018 Influencers, el nou màrqueting audiovisual

El 2018  les marques van invertir més de 2.500 milions d’euros només en influencers a Instagram. Unes quantitats que reflecteixen la gran aposta que les principals marques estan fent a les xarxes socials i als nous entorns digitals.

Amb l’objectiu d’analitzar aquest fenomen el Zoom Marques convida una selecció dels influencers i celebrities amb més impacte i experiència en màrqueting d’influencers per a que les agències, marques i productores puguin explorar les possibilitats que aquesta via representa pels seus negocis. Amb Santi Millán, Lucas Lorén, Ona Carbonell, Daniel Illescas i Roc Massaguer.

Zoom Marques 2017
2017 Les marques, els nous mitjans de comunicació. Del branded content al branded channel per a plataformes i noves audiències

Targets que es transformen en audiència. Plataformes tecnològiques que són noves televisions. Valors de marca que es transformen en continguts. Fa temps que les marques exploren noves fòrmules per promocionar els seus productes. Des de la publicitat televisiva, a internet o les xarxes socials, fins als nous formats com el branded content i la realitat virtual.

Però hi ha una nova estratègia que les marques estan començant a explorar: la creació de mitjans audiovisuals propis.Canals de TV, aplicacions, plataformes online amb contingut propi… Un nou model que obre nous camins en la relació entre el sector audiovisual, les agències i les marques. Amb Lavínia Next, Obra Social La Caixa, &Rosàs, Zoopa i Nestlé TV.

Zoom Marques 2016
2016 Casos d’èxit de realitat virtual en la comunicació de marques

La realitat virtual, augmentada o immersiva transforma el llenguatge audiovisual i s’implanta de forma accelerada en tots els àmbits de la comunicació. Les marques, doncs, troben en la realitat virtual una nova manera de connectar amb els públics, seduint-los, informant-los, divertin-los i fent-los participar. En el Zoom Marques d’analitzen els casos d’èxit d’aplicació d’auqesta tecnologia a la comunicació publicitària. Amb Visyion, Iberdrola, Antaviana, Metropolitana, Create, i Minushu.

Zoom Marques
2015

Segona trobada de marques, agències i productores audiovisuals on es van presentar els casos d’èxit de Gas Natural Fenosa i El Terrat.

Zoom Marques 2014
2014 Comunicació col.laborativa

Primera trobada del Zoom Marques amb Damm, Oglivy, Gestmusic i la CCMA.

ZOOM MARQUES REP EL SUPORT DE:
AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
2024 Com comuniquen les marques d’alimentació? Reptes i tendències

En aquesta edició vam posar l’accent en els reptes d’aquest sector alimentari davant d’una sensibilitat creixent dels consumidors que busquen un producte cada vegada més personalitzat.

Amb la ponència inicial “Top 10 tendències 2024 d’alimentació i beguda” a càrrec de Marta Delgado del Río, Account Manager a Innova Market Insights.

Amb una taula rodona formada per Javier Coromina, Director de comunicació d’Idilia Foods (ColaCao, Nocilla); Sophie Pagnon, Chief Communication, Marketing & Impact Officer de Veritas; Àngela Folguerola Llorca, Responsable de comunicació, xarxes socials, relacions públiques i comunicació interna d’Ametller Origen; i Lalo Agustina, Director de comunicació de La Menorquina. Moderada per Bibiana Ballbè, periodista i CEO de TheCreative.

EL CLÚSTER AUDIOVISUAL REP EL SUPORT DE:
EL CLÚSTER AUDIOVISUAL FORMA PART DE:

Via Laietana 32-34 4ª planta . Barcelona 08003. Telf: 616663567

facebookfacebook xx/twitter   instagraminstagram youtubeyoutube linkedInlinkedIn

Bases legals  |   Política de privacitat

© 2024 Clúster Audiovisual de Catalunya

Web desenvolupat per La Saladeta

Scroll to top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

AcceptoNo acceptoMés informació

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Other cookies

The following cookies are also needed - You can choose if you want to allow them:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Política de privacidad
Accept settingsHide notification onlyMés informació
Open Message Bar