Amb la col.laboració de:
Benvinguda a càrrec de Ramon Arteman, membre de la Junta Directiva del Clúster Audiovisual de Catalunya, i Sra. Mar Alarcón, vicepresidenta de Foment del Treball.
PONÈNCIA INICIAL:
DISSENYANT EL DEMÀ DE LA MODA
Les marques de moda sempre han estat líders en innovació visual dins de la indústria. Però, quin conjunt de recursos audiovisuals defineix l’escena actual? Quines són les regles que marquen el camí per a la creació de continguts en aquest àmbit? Aquesta conferència va oferir una mirada profunda sobre les tendències audiovisuals que estan modelant el futur de la moda, explorant com les marques utilitzen l’audiovisual per comunicar els seus missatges i connectar amb el públic.
Una reflexió sobre l’evolució d’aquest llenguatge creatiu, de la mà d’Edu Pitarch, Director Creatiu de HAMLET.
TAULA RODONA
La comunicació en la indústria de la moda està experimentant una evolució sense precedents, marcada per la sostenibilitat, la inclusió i la irrupció de les noves tecnologies. En aquesta taula rodona, professionals del sector van debatre sobre com les marques poden construir narratives autèntiques, potenciant valors com l’artesania i la proximitat, alhora que adapten la seva estratègia a un mercat global en constant canvi. També es va analitzar com la personalització dels productes i les campanyes esdevenen elements clau per connectar amb un consumidor cada cop més exigent.
Com es pot connectar amb diferents generacions a la vegada? Quins valors són clau per a una bona projecció de la marca? Aquest debat va reunir experts del sector per analitzar com la comunicació pot ser la gran aliada de la moda en un món on la immediatesa digital i l’experiència de les audiències són més crucials que mai.
Amb la participació de Montserrat Figueras, Consellera Delegada de Sita Murt/; Xavi Berneda, CEO de Munich Sports; Iria Pérez, Directora de Comunicació Corporativa i RRII de TOUS; i Felipe Cano, Brand Manager de The Animals Observatory.
Moderada per Maria Almenar, periodista i comunicadora de moda.
MODERA:
PONÈNCIA INICIAL AMB:
Maria Almenar
Periodista i comunicadora de moda
Com a comunicadora crea nous formats per a marques de moda i estils de vida, com pòdcasts per a Mango, 080 Barcelona Fashion i Miin Cosmetics, a més de col·laborar amb firmes com Etam, Stradivarius, Sita Murt/ i Gratacós.
Edu Pitarch
Director Creatiu de HAMLET
Director de Cinema de formació, és part de la incubadora d’idees Hamlet. És creador de marques disruptives i íntimament lligades al món de l’art, la cultura i la moda. Ha estat Global Marketing i Director Creatiu d’Etnia Barcelona durant 15 anys, dissenyant una estratègia creativa única que l’ha posicionat internacionalment com a referent cultural.
TAULA RODONA AMB:
Montserrat Figueras
Consellera Delegada de sita murt/
De perfil executiu i amb àmplia trajectòria al sector tèxtil al capdavant de marques com System Action, l’històric grup industrial Dogi o Nylstar, Montserrat Figueras consolida el seu perfil Directiu com a Propietària i Consellera Delegada de la icònica signatura de moda Sita Murt/. Sota el seu lideratge i gestió s’inicia una etapa de projecció per a la marca amb un nou projecte i un objectiu clar: reposicionar la marca com a referent del punt mundial.
sita murt/ és una empresa fundada l’any 1924 a Igualada especialitzada en la confecció de peces de punt. Als anys 80, amb la dissenyadora i empresària Sita Murt al capdavant, la marca es va consolidar com a firma internacional participant en passarel·les a tot el món. A partir de l’any 2004 es crea la marca sita murt/ i s’inicia un pla d’expansió a escala nacional i internacional.
Xavi Berneda
CEO de Munich Sports
És la quarta generació de Munich Sports. Sota la seva direcció, la marca ha experimentat una forta expansió, consolidant-se com un referent en el sector gràcies a la seva aposta per la innovació i el disseny. És un apassionat de l’emprenedoria i la gestió empresarial, i ha convertit la marca en un exemple d’èxit dins i fora d’Espanya.
Munich Sports és una empresa familiar catalana amb més de 80 anys d’història especialitzada en el calçat esportiu i de moda. En els darrers anys, la marca ha aconseguit un lloc destacat al sector de la moda, tan en el mercat interior com internacional. Té presència a Europa, Sud-Amèrica i Àsia, principalment al Japó.
Iria Pérez
Directora de Comunicació Corporativa i RRII de TOUS
Graduada en Periodisme per la Universitat de Santiago de Compostel·la i Posgrau en Periodisme i Comunicació d’Empreses de Moda per la Universitat Pompeu Fabra-IDEC, va començar la seva carrera a La Voz de Galicia. Més tard, va incorporar-se a Cinnamon News, grup editor de mitjans d’informació econòmica, on va ser coordinadora editorial de totes les capçaleres i, més endavant, directora de Modaes. Complementa el seu rol a TOUS amb la docència a universitats com el Centre d’Estudis Garrigues o European Business Factory.
TOUS és una companyia joiera els orígens de la qual es remunten al 1920. Actualment, manté la seu a Manresa (Barcelona), és present a més de 40 països i compta amb una xarxa de més de 600 botigues.
Felipe Cano
Brand Manager de The Animals Observatory
És un professional multidisciplinari que ha treballat com a escriptor, realitzador publicitari i, des del 2015, és soci fundador de The Animals Observatory. és responsable de la creació i l’adaptació de les campanyes de la marca per a diversos mercats i canals, combinant creativitat i estratègia en un entorn disruptiu. El seu enfocament autodidacte i la seva visió innovadora l’han dut a explorar noves formes de comunicació, integrant tecnologies emergents als seus projectes.
The Animals Observatory és una marca de roba infantil gràfica que combina creativitat, art i una comprensió profunda del que fa especial a la moda per a infants.
MODERA:
Maria Almenar
Periodista i comunicadora de moda
Com a comunicadora crea nous formats per a marques de moda i estils de vida, com pòdcasts per a Mango, 080 Barcelona Fashion i Miin Cosmetics, a més de col·laborar amb firmes com Etam, Stradivarius, Sita Murt/ i Gratacós.
PONÈNCIA INICIAL AMB:
Edu Pitarch
Director Creatiu de HAMLET
Director de Cinema de formació, és part de la incubadora d’idees Hamlet. És creador de marques disruptives i íntimament lligades al món de l’art, la cultura i la moda. Ha estat Global Marketing i Director Creatiu d’Etnia Barcelona durant 15 anys, dissenyant una estratègia creativa única que l’ha posicionat internacionalment com a referent cultural.
TAULA RODONA AMB:
Montserrat Figueras
Consellera Delegada de sita murt/
De perfil executiu i amb àmplia trajectòria al sector tèxtil al capdavant de marques com System Action, l’històric grup industrial Dogi o Nylstar, Montserrat Figueras consolida el seu perfil Directiu com a Propietària i Consellera Delegada de la icònica signatura de moda Sita Murt/. Sota el seu lideratge i gestió s’inicia una etapa de projecció per a la marca amb un nou projecte i un objectiu clar: reposicionar la marca com a referent del punt mundial.
sita murt/ és una empresa fundada l’any 1924 a Igualada especialitzada en la confecció de peces de punt. Als anys 80, amb la dissenyadora i empresària Sita Murt al capdavant, la marca es va consolidar com a firma internacional participant en passarel·les a tot el món. A partir de l’any 2004 es crea la marca sita murt/ i s’inicia un pla d’expansió a escala nacional i internacional.
Xavi Berneda
CEO de Munich Sports
És la quarta generació de Munich Sports. Sota la seva direcció, la marca ha experimentat una forta expansió, consolidant-se com un referent en el sector gràcies a la seva aposta per la innovació i el disseny. És un apassionat de l’emprenedoria i la gestió empresarial, i ha convertit la marca en un exemple d’èxit dins i fora d’Espanya.
Munich Sports és una empresa familiar catalana amb més de 80 anys d’història especialitzada en el calçat esportiu i de moda. En els darrers anys, la marca ha aconseguit un lloc destacat al sector de la moda, tan en el mercat interior com internacional. Té presència a Europa, Sud-Amèrica i Àsia, principalment al Japó.
Iria Pérez
Directora de Comunicació Corporativa i RRII de TOUS
Graduada en Periodisme per la Universitat de Santiago de Compostel·la i Posgrau en Periodisme i Comunicació d’Empreses de Moda per la Universitat Pompeu Fabra-IDEC, va començar la seva carrera a La Voz de Galicia. Més tard, va incorporar-se a Cinnamon News, grup editor de mitjans d’informació econòmica, on va ser coordinadora editorial de totes les capçaleres i, més endavant, directora de Modaes. Complementa el seu rol a TOUS amb la docència a universitats com el Centre d’Estudis Garrigues o European Business Factory.
TOUS és una companyia joiera els orígens de la qual es remunten al 1920. Actualment, manté la seu a Manresa (Barcelona), és present a més de 40 països i compta amb una xarxa de més de 600 botigues.
Felipe Cano
Brand Manager de The Animals Observatory
És un professional multidisciplinari que ha treballat com a escriptor, realitzador publicitari i, des del 2015, és soci fundador de The Animals Observatory. és responsable de la creació i l’adaptació de les campanyes de la marca per a diversos mercats i canals, combinant creativitat i estratègia en un entorn disruptiu. El seu enfocament autodidacte i la seva visió innovadora l’han dut a explorar noves formes de comunicació, integrant tecnologies emergents als seus projectes.
The Animals Observatory és una marca de roba infantil gràfica que combina creativitat, art i una comprensió profunda del que fa especial a la moda per a infants.